پوستر دیواری چیست؟ پوستر دیواری، تزئینی برای پوشش دیوار است. جنس این مواد از جنس PVC می‌باشد. پوستر دیواری در طرح‌های متنوعی با دستگاه‌های پیشرفته به چاپ میرسد و شاید شما را در انتخاب سر در گم کند. اگر قصد تهیه‌ی پوستر دیواری را دارید به شما پیشنهاد میکنیم که یک دیوار را با این محصول بپوشانید و دیوارهای مجاور را با رنگ‌های خنثی مانند سفید و یا رنگهای ملایم بپوشانید. پوستر دیواری عمری بالای ۱۵ سال دارد و با اطمینان خاطر می‌توانید این محصول را متناسب با دکوراسیونتان انتخاب کنید.
در ادامه‌ی این مطلب به مهمترین سوالاتی که در مورد این محصول پیش می‌آید میپردازیم. با بامبو دکور همراه باشید.

قیمت پوستر دیواری چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت پوستر دیواری

پوستر دیواری به صورت متر مربع محاسبه می‌شود. قیمت این محصولات حدود ۷۰ هزار تومان می‌باشد. برای ثبت سفارش خود باید طول و عرض دیوار مورد نظر خود را در هم ضرب کنید تا متراژ مورد نظرتان بدست آید. از عواملی که در قیمت پوستر دیواری تاثیر به سزایی دارد، جنس محصول و ساخت آن می‌باشد.

برای مشاهده‌ی قیمت پوستر دیواری کلیک کنید.

اکثر برندهایی که در ایران وجود دارد، در خود ایران به تولید و فروش می‌رسند. بطور معمول کاغذی که پوستر بر روی آن چاپ میشود وارداتی است. این نوع کاغذ تولید کشورهای هلند، چین و یا ترکیه است. بدلیل اینکه پوستر دیواری در داخل ایران چاپ میشود، با مشکل محدود بودن واردات مانند کاغذ دیواری روبرو نیست. این محصول دارای تنوعی کم نظیر است.

خرید پوستر دیواری

خرید پوستر دیواری

شما برای خرید پوستر دیواری می‌توانید به فروشگاه ماهون مراجعه کنید. برای مشاهده‌ی انواع پوستر دیواری کلیک کنید. پوستر دیواری‌هایی که در این صفحه مشاهده می‌کنید در موضوع‌های گل و طبیعت، کلاسیک و سنتی، شهری، مدرن و انتزاعی، اتاق خواب، صورت، اتاق کودک و سه بعدی تقسیم می‌شوند. شما به راحتی میتوانید موضوع مورد نظر خود را مشخص کرده و از بین انواع طرح‌ها انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر با شماره تماسی که در فروشگاه گذاشته شده، تماس حاصل نموده تا کارشناسان این فروشگاه راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند.

آیا پوستر دیواری قابل شستشو است؟

پوستر دیواری قابل شستشو
بله، پوستر دیواری از جنسی به نام Polyvinyl chloride ساخته شده است، PVC یک ماده بسیار پر کاربرد می‌باشد. این مواد به دلیل دوام بالا و ارزان بودن آن بسیار محبوب می‌باشند. این مواد ضد آب بوده و شما بدون نگرانی می‌توانید این محصول را بدون هیچ نگرانی، بشویید. به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از محصولاتی که در بازار ایران وجود دارد، از جنس پی وی سی ساخته نشده است و محصولی بی کیفیت می‌باشد. لذا از این بابت مطمئن شوید که این محصول از جنس پی وی سی ساخته شده است. جنس محصولاتی که در ساخت آن PVC وجود ندارد، جنس مورد نظر پس از مدتی کیفیت خود را از دست می‌دهد و اگر در معرض رطوبت و آب قرار بگیرد به سرعت واکنش نشان داده و خراب می‌شود.

چگونه دیوار منزلم را اندازه گیری کنم؟

اندازه گیری دیوار برای سفارش پوستر دیواری

اندازه گیری دیوار بسیار کار راحتی می‌باشد، برای اندازه گیری دیوار، فقط به یک متر احتیاج خواهید داشت، قبل از اندازه گیری به این نکته توجه داشته باشید که درب و پنجره را نادیده بگیرید و ققط شما باید طول و ارتفاع دیوار را اندازه گیری کنید. برای اندازه گیری دستورالعمل‌های زیر را انجام دهید.
۱٫ ابتدا طول دیوار را اندازه گیری کتید،
۲٫ سپس ارتفاع دیوار را اندازه گیری کنید.
۳٫ سپس طول و ارتفاع را در هم ضرب کنید تا متراژ مورد نیازتان بدست بیاید.

پوستر دیواری چند روزه آماده می‌شود؟

آماده سازی پوستر دیواری

زمان آماده سازی پوستر دیواری دو تا سه روز می‌باشد. پس از اینکه شما سفارش خود را ثبت کردید، طرح مورد نظر باید متناسب با دیوار شما چاپ شود. پس از چاپ شدن پوسترتان، کار نهایی به محل مورد نظر شما ارسال خواهد شد.
نکته: هزینه‌ی ارسال محصول به عهده‌ی شما می‍باشد.

هزینه نصب پوستر دیواری

هزینه نصب پوستر دیواری

به شما پیشنهاد میکنیم که نصب پوستر دیواری را به متخصصان واگذار کنید، پوستر دیواری با استفاده از چسب مخصوصی که نصابان دارند، به دیوار چسبیده می‌شود. هزینه‌ی نصب پوستر دیواری بر حسب هر پوستر محاسبه می‌شود. هزینه‌ی نصب یک پوستر دیواری ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد. پس از اینکه محصول پوستر دیواری به دست شما رسید. کارشناسان فروشگاه ماهون با شما تماس گرفته تا راهنمایی‌ و هماهنگی های لازم را جهت نصب پوستر دیواری انجام دهند.
نکته: نصاب بابت رفت و آمد یک هزینه‌ی جداگانه از شما خواهد گرفت.

ویژگی‌های پوستر دیواری چه می‌باشد؟

ویژگی‌های پوستر دیواری

پوستر دیواری‌های با کیفیت باید ویژگی‌های زیر را داشته باشند.
قابلیت شستشو: باید جنس ساخت پوستر دیواری از PVC باشد تا ضد آب باشد.
مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید: پوستردیواری‌های بی کیفیت با گذشت زمان در برابر نور مستقیم خورشید تغییر رنگ می‌دهند.

کیفیت چاپ بسیار بالا: پوستر دیواری‌ها باید با دقت چاپ بالا چاپ شوند.

هیچ ارزانی‌ای بی دلیل نیست، لذا به شما پیشنهاد می‌کنیم که تا حد ممکن به سراغ اجناس ارزان قیمت نروید زیرا به احتمال فراوان بزودی نیاز به تعویض پوستر دیواری خود خواهید داشت.

از اینکه این مطلب را تا انتها خوانده‌اید بسیار متشکریم، اگر سوالی در مورد این مطلب دارید از ما بپرسید.

5/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *