یکی از اولین کسانی که به ترویج مینیمالیسم پرداخت, میس ون درمرو است. در حقیقت , عبارت ” کم ‌تر ” از معمار و مربی آلمانی , که از شیشه , فولاد و فضاهای باز برای خلق رویاهای مدرن خود استفاده می‌کرد , حاصل شد . او از خطوط و اشکال مستطیل شکل , یک حس نظم ایجاد کرد. بر این اساس , ایجاد عناصر طراحی کارکردی در ساده‌ترین راه , کلید طراحی مینیمالیستی است . ساختن یک دیوار شناور مستطیلی و ساده دو فضا را از هم جدا می‌کند و به عنوان یک کمد یا یک بوفه استفاده می شود . اما این یک دیوار ساده و یا یک بوفه نیست، یک اثر هنری است.

ساختمان مینیمالیستی

حذف اشیا خارجی نیز یک مشخصه از طراحی داخلی مینیمالیستی است. این سادگی به تمرکز دید بر روی مبلمان و سایر دکوراسیون داخلی کمک میکند . به طور کلی رساندن ترکیبات رنگی به حداقل به تعادل و آرامش محیط کمک میکند. این لزوما به این معنی نیست که همه لوازم سیاه یا سفید باشد ،استفاده از تک رنگها و لایه‌های بافت‌ها مانند چوب و پشم در هر فضای مینیمال خوبی ایجاد می کند.

همچنین به شما پیشنهاد میکنیم که صفحه‌ی این یک دکوراسیون است را مشاهده کنید.

ساختمان مینیمالیستی 2

مینیمالیسم علاوه بر اینکه محیط را بزرگ جلوه میدهد مزایای متعدد دیگری هم دارد. اول یک فضای باز و سرشار از آرامش ایجاد میکند و یک روش برای جلوگیری از استرس و فشار روانی محسوب میشود. این نوع طراحی حتی در کوچکترین اتاقها فضایی تمیز و پر انرژی ایجاد میکند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *