از دیرباز تاکنون روشوفاژی یا همان کاور رادیاتور تغییر چندانی از لحاظ ظاهری در کشور ما نداشته است. اگرچه امروز رادیاتورهای جدید باریک تر و زیباتر از رادیاتورهای قدیمی هستند اما همچنان جلوه ی زیبایی ندارند و به عنصری نامطلوب در فضای منزل تبدیل شده اند.

با دیدن کاور رادیاتور یا روشوفاژی‌ شاید اولین سوالی که ذهن شما را مشغول کند این ‌باشد که استفاده از کاور رادیاتورها حرارت را کم میکنند؟ با توجه به طراحی و انجام آزمایش دما، این محصول تاثیر چندانی در کاهش دمای محیط ندارد و شما می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

چرا از کاور رادیاتور استفاده کنیم؟

کاور رادیاتور (روشوفاژی)

دلایل متنوعی برای استفاده از کاور رادیاتور وجود دارد که ما در این مقاله به مهمترین آن‌ها می‌پردازیم.

نما و زیبایی آن

رادیاتورهای قدیمی ظاهر و نمای زیبایی ندارند. یکی از مهم‌ترین استفاده‌از این محصول، ظاهر و جلوه‌ی زیبا در دکوراسیون منزل شماست.استفاده بهینه از محیط در چینش داخلی امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از کاور رادیاتور جهت پوشاندن رادیاتور بخودی خود فضای جدیدی برای شما فراهم میاورد.برای مثال طرحهایی که مشاهده میکنید علاوه بر پوشاندن رادیاتور میتواند به عنوان کنسول و یا کتابخانه ای کوچک و حتی جا کفشی مورد استفاده قرار بگیرد.کاوررادیاتور‌ها از طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برخوردار می‌باشد. این تنوع در رنگ کاور و طرح پنل جلویی آن و همچنین تفاوت در ستون‌های کناری قابل مشاهده است.

جلوگیری از سوختن

رادیاتورهایی که روشن می‌باشند داغ هستند و به دلیل قرار گیری آن در منزل و قابل دسترس بودن برای بچه‌های کوچکی که کنجکاو هستند میتواند خطرناک باشند اما با استفاده از کاور رادیاتور این خطر تا حدودی گرفته می‌شود.

کاهش صدای رادیاتورها

رادیاتورها هنگامی که روشن هستند، کمی از خود صدا دارند که با استفاده از کاوررادیاتورها این صدا گرفته میشود. گاهی اوقات رادیاتور‌ها صدایی ضربه‌ای از خود تولید میکنند که این صدا به دلیل وجود هوا در رادیاتور است که باید هواگیری شود.

کاوررادیاتور‌ها کمی فضا به شما میدهند

استفاده از کاوررادیاتورها نمایی زیبا به فضا میدهد که شما میتونید با گزاشتن لوازمی چون کتاب، قاب عکس، گلدان و … از آن به عنوان قفسه استفاده کنید.

اندازه‌های متنوع

کاور رادیاتور‌ها در اندازه‌های ۹۰، ۱۱۰ و ۱۴۰ ساتی متر تولید میشوند که شما با توجه به اندازه‌ی رادیاتورخود می‌توانید در اینجا مشاهده کنید و حتی در صورت مناسب نبودن اندازه های استاندارد میتوانید با توجه به فضا و دکوراسیون منزل خود در اندازه و رنگ های مختلف اقدام به سفارشی سازی بفرمایید.

همچین شما برای مشاهده سفارش و خرید کاور رادیاتور می‌توانید به صفحه‌ی کاور رادیاتور مراجعه فرمایید.

4.9/5 - (19 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *