پارکت لمینت جزو محصولاتی می‌باشد که بیشترین فروش ممکن را در کشورهای درحال توسعه و مدرن به خود اختصاص داده است.این محصول که مزایای بسیار زیاد و گوناگونی نسبت به دیگر محصولات کف دیگر دارد اما معایبی هم دارد که می‌خواهیم در این مطلب در مورد آن صحبت کنیم و به آن اشاراتی داشته باشیم.

به شما پیشنهاد میکنیم که مطلب پارکت لمینت از چه موادی ساخته شده است؟ را بخوانید.

اما بهتر است قبل از اشاره به مزایا و معایب پارکت لمینت‌ها به سراغ یه مسئله مهم دیگر برویم و نکات قابل توجه این نوع محصول را بازگو کنیم !
پارکت لمینت‌ها می‌توانند در هر سطحی از زمین مانند چوب، سیمان و یا سرامیک و … قرار بگیرند.پارکت لمینت‌ها دارای طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت و گوناگونی هستند که شما با توجه به سلیقه و نوع طراحی دکوراسیون مورد نظرتون چه سنتی چه مدرن می‌توانید در نظر بگیرید.
برندهای گوناگونی می‌توانید در ایران پیدا کنید که از لحاظ کیفیت تفاوت قابل توجهی با یک دیگر دارند. شما می‌توانید این برند‌ها را در بخش فروشگاه ویکی دکو مشاهده کنید.

 

مزایای پارکت لمینت و کفپوش

مزایای پارکت لمینت و کفپوش

در این بخش به مزیای پارکت لمینت ها میپردازیم، با سایت بامبو دکور همراه باشید.

 

1.دوام و استحکام پارکت لمینت‌ها

لمینت‌ها از ساختاری تشکیل شده اند که بسیار قوی، مستحکم و ضدخش می‌باشد و در خود یک نوع لایه‌ی پوششی و دفاعی دارد که وظیفه‌ی مبارزه و حفاظت از ضربه‌ها و آسیب‌ها و صدالبته کثیفی را دارد.همانطور که می‌دانید پارکت لمینت‌ها از درجه‌بندی‌های متفاوت و گوناگونی تشکیل شده‌اند که می‌توانید به مقاله‌ی درجه‌بندی‌ AC مراجعه فرمایید.

 

2.هزینه‌ی پارکت لمینت‌ها

هزینه‌ی پارکت لمینت‌ها

محصولات لمینت قیمت ارزان‌تری نسبت به پارکت‌های قدیمی دارند، تفاوت حائز اهمیت این دو محصول در نوع ساختشان است؛ پارکت از چوب اصلی درختان و لمینت از HDF ساخته شده است.
قیمت پارکت لمینت نسبت به کفپوش پی وی سی گران تر می‌باشد، اما کیفیت بسیار بالاتری نسبت به کفپوش دارد.

 

3.نصب پارکت و کفپوش در همه‌جا

شاید فکر کنید که در نصب محصولات پارکت لمینت محدودیت‌هایی وجود داشته باشد اما آنطور که فکر می‌کنید نیست ! این محصول را در هرجایی که فکرش را بکنید می‌توانید نصب کنید.فقط باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید محصول مورد نظر، محصول زیرلایه پارکت لمینت را به همراه آن خریداری کنید.شما می‌توانید برای توضیحات بیشتر به صفحه‌ی لوازم جانبی کفپوش مراجعه فرمایید.

 

4.سبک و طرح‌های گوناگون کفپوش

پارکت لمینت‌ها بسیار متنوع می‌باشند به عنوان مثال می‌توان به تنوع آن‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و ضخامت‌هایشان اشاره کرد. برای مشاهده‌ی کامل این محصولات، می‌توانید به بخش فروشگاه ماهون مراجه فرمایید.

 

5.نگهداری و تمیز نگه داشتن پارکت و کفپوش

نگهداری و تمیز نگه داشتن پارکت و کفپوش

شاید فکر کنید که تمیز کردن لمینت بسیار سخت و زمان‌بر خواهد بود اما یکی از نکات مثبت لمینت‌ها این است که به واسطه‌ی وجود لایه‌ی پوششی که در لایه‌ی اول قرار دارد کثیفی را جذب نمی‌کند، پس در نتیجه می‌توانید تنها با یک دستمال نمدار به آسانی آن را تمیز کنید.

 

6. پارکت لمینت، دوست‌دار محیط زیست

پارکت لمینت‌ها همچنین دوست‌دار محیط زیست می‌باشند و صدمه‌ای به طبیعت نمی‌رسانند چون از موادی به نام high-density fiberboard ساخته شده اند و این محصول می‌تواند بازیافت شود.

 

7.استفاده‌ی مجدد پارکت

پارکت لمینت قابلیت این را دارد که بارها و بارها از زمین کنده شود و در محل دیگری نصب شود ! اما باید به این نکته اشاره کرد که این اقدام کاملا به این بستگی دارد که پارکت لمینت مورد نظر شما دارای چه کیفیتی می‌باشد. البته به این نکته توجه داشته باشیم که شما کفپوش

معایب کفپوش پی وی سی چیست؟

معایب کفپوش پی وی سی چیست؟

کفپوش پی وی سی عیب‌هایی نیز دارد، این کفپوش نسبت به پارکت مقاومت کمتری دارد، اما از مزایای این کفپوش می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود، شما از این کفپوش می‌توانید در آشپزخانه استفاده کنید. به طور کلی اگر قرار باشد که از بین پارکت و کفپوش، یکی را انتخاب کنید، پارکت لمینت انتخاب بسیار بهتری می‌باشد.

 

امیدواریم که مطلب ” مزایا و معایب پارکت و کفپوش پی وی سی” مورد پسند شما قرار گرفته شده باشد.

5/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *